یک بیماری مقعدی است

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

چرا دستگاه لیزر تیتانیوم؟

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم یکی از قدرتمند ترین و به روز ترین دستگاه های رفع موهای زائد در دنیا می باشد. امروزه این دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های ویژه ای که دارد تبدیل به یکی از قابل اعتماد ترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد شده است.

این دستگاه با لیزر بار قدرتمند آمریکایی خود و ساپورت هر ۳ طول موج الکساندرایت ، دایود و ان دی یاگ تمام طیف های رنگی پوستی را پوشش داده و میتواند عملکرد رضایت بخشی را برای رفع موهای زائد در افراد با پوست های سفید و روشن تا افراد با پوست های برنزه و تیره را به ارمغان بیاورد.

با توجه به این که لیزر تیتانیوم می تواند جهت رفع موهای زائد در تمامی افراد با رنگ های پوستی مختلف به کار رود ، کلینیک های زیبایی و پوست ومو به دنبال خرید لیزر تیتانیوم برای کلینیک خود هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz

کوتاه از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لیزر های رفع موهای زائد در سراسر دنیا می باشد.این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی 3D SHR می تواند هر 3 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ را پشتیبانی کرده و درمان رفع موهای زائد را با بالاترین اثربخشی درتمام تایپ های پوستی انجام دهد. این دستگاه با بهره گیری از لیزربار و ماژول بار آمریکایی اورجینال (کمپانی( USA COHERENT LASER  و سیستم کولینگ(خنک کنندگی) ترکیبی TEC به همراه واترپمپ ایتالیایی اورجینال با قابلیت خنک کنندگی تا -18 درجه می تواند درمانی موثر بدون هیچ گونه درد و سوختگی را به ارمغان بیاورد. این دستگاه قابلیت اتصال ۲ هندپیس  با توان بالای 2000 وات برای استفاده همزمان برای ۲ نفر را دارا می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت پرمون مد دارای 2 سال گارانتی قطعات و 30 میلیون شات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که در نوع خود بی نظیر است.لیزر تیتانیوم علاوه بر مزایای بی شماری که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است که سبب شده تا این دستگاه از محبوب ترین لیزرهای رفع موی زائد در دنیا باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz