یک بیماری مقعدی است

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ثبت طرح صنعتی

منظور از ثبت طرح صنعتی چیست؟

منظور از ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع ، ثبت یک ایده، یک خلاقیت و نوآوری و یا یک اختراع می باشد. زمانی که بتوان یک کالا یا محصول را به شکلی دیگر تولید کرد و یا در اختراع آن از خلاقیت و ابتکار بهره مند شد، در حقیقت یک طرح صنعتی خواهد بود.

براساس مصوبات و قوانین ثبت اختراعات دارای شرایط و الزاماتی است که در هنگام ثبت آن باید مورد توجه قرار بگیرد. نکات مهم در هنگام ثبت طرح صنعتی و اختراع این است که اولاً در طرح تولید شده نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد و دوماً در پایگاه مالکیت معنوی آن طرح ثبت گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz

اخذ کارت بازرگانی

منظور از اخذ کارت بازرگانی فوری چیست؟

منظور از  اخذ کارت بازرگانی فوری  که کارت یا گواهی  معتبری است که تمامی شرکت های تجاری، تعاونی،تولیدی  و خدماتی براساس قوانین گمرکی کشور برای  واردات یا صادرات کالا به آن نیازمند می باشند؛ لذا اخذ کارت بازرگانی فوری جزو الزامات این شرکت ها محسوب می شود. شرکت ها برای آنکه بتوانند در چارچوب قانون به فعالیت خود ادامه دهند موظف هستند برای اخذ کارت بازرگانی فوری اقدام نمایند و از این طریق مجوز لازم  را کسب کنند

نحوه صدور کارت بازرگانی نیز همانند ثبت برند براساس نوع کارت،مدارک و مراحل  مرتبط با آن انجام می شود. برای اخذ کارت بازرگانی کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه درخواست صدور کارت ، از کارت بازرگانی بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz

اخذ کد اقتصادی

اخذ کد اقتصادی فوری

فعالیت های اقتصادی به شیوه های مختلفی در جوامع امروز انجام می شود.

حمایت از افرادی که در زمینه های اقتصادی فعالیت می کنند و نیز نظارت بر فعالیت های اقتصادی نیاز به شناسایی افراد فعال در این زمینه دارد.

یکی از مزایای  اخذ کد اقتصادی فوری برای فعالیت های تجاری، پرداخت هزینه های دولتی در قالب مالیات و جلوگیری از رقابت و تلاش های ناکارآمد اقتصادی است.

علاوه بر روند ثبت نام شرکت ها و دریافت کارت های کسب و کار، لازم است که یک کد اقتصادی را بدست آورید. بنابراین، با استفاده از مقررات مربوطه در واحدهای مربوطه وزارت امور اقتصادی و دارایی، نوشتن و ارائه یک راهنمای موجودی کد اقتصادی برای کسانی که نیاز به پیدا کردن اطلاعات مربوطه دارند را انجام داده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz

ثبت برند و لوگو

منظور از ثبت برند و لوگو  چیست؟

در مراحل ثبت برند و لوگو  باید بدانید که برند یا لوگو از نظر لغوی، به معنای گرید، علامت، نشان، عنوان می باشد؛ و از نظر اصطلاح نیز،نام و نشانی اختصاری است که یک شرکت براساس تولید محصول یا ارائه خدمات خود در نظر می گیرد ؛ و با استفاده از آن نام و نشان بتواند معرفی و مطرح گردد.

ثبت برند و لوگو می تواند معرف موضوع فعالیت یک شرکت های تولید و خدماتی در بازار رقابت تجاری و جهانی باشد؛ بنابراین شرکت ها برای اینکه محصول یا خدمات خود را به بازار معرفی نمایند، و همچنین بتوانند در تولید ، تجارت محصول و کیفیت خدمات رسانی در سریع ترین زمان ممکن موفق باشند، لازم است بعد از ثبت شرکت خود، اقدام به ثبت برند و لوگو نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz

رتبه بندی شرکت

همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید

درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.

در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.

انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:

رتبه بندی شرکت های مشاور، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت های انفورماتیک، رتبه بندی شرکت های انبوه سازی و رتبه بندی epc می باشد.

همه چیز درباره رتبه بندی شرکت های مشاور

رتبه بندی شرکت های مشاور در نه رشته نظیر: رشته‌ی شهر سازی و معماری، رشته ی راه و ترابری، رشته ی مهندسی آب، رشته ی مطالعات کشاورزان، رشته ی مخابرات، رشته ی انرژی، رشته ی صنعت، رشته ی نفت و گاز، رشته ی معدن تقسیم بندی می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰
nn nz